همیشه انجام کارهای فرهنگی نیاز به بودجههای کلان و ادارههای تودرتو ندارد. گاهی نیاز است ما خلاقیت داشته باشیم.
کسانی که در روزهای اخیر از حوالی میدان حاج ملا هادی سبزواری عبور کردهاند، احتمالاً جملات کوتاه و دلنشینی را روی تلویزیون تبلیغاتی حاشیه این میدان مشاهده کرده اند که در عین سادگی، مفاهیم مناسب و متنوعی دارد.
با آقای مصطفی عابد، مدیر کانون تبلیغاتی تیرداد که تماس گرفتیم و از نحوه اجرای این طرح پرسیدیم، در جواب گفتند که: «این طرح به صورت ابتکاری از طرف این موسسه انجام شده است و در حال حاضر حدود ۱۰ پیام به صورت تیزرهای چند ثانیهای نمایش داده میشود. سعی میکنیم پیامهای جذاب و متنوعی در اینباره جمعآوری کنیم.»
و البته نمونهای دیگر از خلاقیتهای اجتماعی شهروندان سبزواری
علی
تاریخ : 6 - ژوئن - 2015
کار جالبییه امیدوارم تداوم داشته باشه