۱۴:۲۶:۵۰ - چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرعامل موسسه بین المللی تبلیغ و انفاق امام زمان(عج):
گفتمان مهدویت باید به فرهنگ حاکمیتی در کشور تبدیل شود
مدیرعامل موسسه بین المللی تبلیغ و انفاق امام زمان(عج)گفت: گفتمان مهدویت باید به به فرهنگ حاکمیتی در کشور تبدیل شود.

به گزارش بصیر سبزوار،حجت الاسلام محمد رضا زنگنه در حاشیه همایش مهدویت در سبزوار درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه گفتمان مهدویت ظرفیتی همه جانبه در زندگی بشری دارد تاکید کرد: این گفتمان باید به فرهنگ حاکمیتی در کشور تبدیل شده و همه مسئولان درراستای فراگیر شدن این گفتمان حرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه موسسه بین المللی تبلیغ و انفاق مهدی گام های خوبی را در راستای تبلیغ این گفتمان در مناطق مختلف کشور و جهان برداشته است ابراز داشت: در حال حاضر ۱۲ دفتر مستقل این موسسه در نقاط مختلف کشور و همچنین ۲۵رابط شهرستانی فعالیت خود را ادامه می دهند.

 

زنگنه در ادامه به فعالیت های بین المللی این موسسه اشاره کرد و افزود: اقدامات تبلیغی در ۶کشور امریکا،انگلستان ،سوئد،عراق،یمن و افغانستان به صورت ویژه در حال انجام بوده  و این اقدامات تبلیغی بیشتر به صورت انفاقی و باهدف تاثیر برمسلمانان و سایر افراد جامعه انجام میدهد.

 

مدیرعامل موسسه بین المللی تبلیغ و انفاق امام زمان(عج) با بیان اینکه گفتمان مهدویت باید در حوزه ها مختلف و در قالب های قابل لمس به مردم عرضه شود تاکید کرد: اقدامات تبلیغی در این موسسه تنها مختص به یک گروه خاص سنی نبوده و تاکنون بیش از ۱۰۰برنامه تلویزیونی در گروههای مختلف سنی تولید و پخش شده است.

 

وی با اشاره به عرصه نابرابر جنگ نرم که در حال حاضر کشور با آن روبرو است تصریح کرد: فرهنگ مهدویت در کشور مانند دژی محکم در برابر این تهاجم خواهد وبد و تجهیز جوانان به این گفتمان می تواند اسیب های این جنگ را به صورت چشم گیری کاهش دهد.

 

زنکنه به توزیع هزاران بسته انفاقی در بین نیازمندان اشاره کرد و افزود: این بسته ها بدون هیچ نشانه ای از موسسه و تنها با یک دلنوشته به امام زمان (عج) در اختیار این افراد قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب